1

Luxul Atelierului ”Claudiu Ungureanu”

L

uxul Casei de Modă ”Claudiu Ungureanu” – sentimentul unicității și emoția transmisă prin creațiile vestimentare realizate în maniera bespoke.

 

     Luxul nu are o definiție clară, acesta poate fi descris diferit de către fiecare persoană în parte  și reprezintă o modalitate de a sublinia statutul în societate. Luxul constituie un plus în viața oamenilor, oferindu-le o doză mai mare de satisfacție, împlinire, confort și bucurie.

Una dintre caracteristicile brandului de lux o reprezintă faptul că acesta este calitativ, nu cantitativ. Acest lucru este aplicat și în politica de realizare și manufacturare a produselor Claudiu Ungureanu, unde calitatea își pune cuvântul, începând cu măiestria croirii ținutei, calitatea exccepțională a țesăturilor și rezistența acestora în timp și cel mai important, calitatea  fibrelor țesăturii ce au ca efect protejarea sănătății celor care optează să poarte un produs de lux.

2

Sentimentul unicității

O

altă însușire a luxului este aceea că oferă clientului o experiență a unicității, asemănându-se cu ineditul și unicitatea unui sentiment care este perceput de către cel care îl poartă îmbracă brandul oferindu-i o satisfacție și o bucurie aparte.

     Totodată, când vorbim de lux ne referim la tradiție, longevitate și păstrarea unui set de valori. Mereu suntem orientați spre fidelizarea acelui sentiment al perfecțiunii văzut printr-o trăire cu impact emoțional de către client.

     Brandul Claudiu Ungureanu este o marcă tradițională  evidențiată prin autenticitate, iar produsele realizate respectă caracteristicile croitoriei de lux pe comandă, păstrată de peste 200 de ani de către brandurile de croitorie de lux de pe mapamond.

     Istoria produselor marca Claudiu Ungureanu pleacă de la respectarea valorilor tradiționale și realizarea de ținute pentru miri, care să îmbrace un sentiment al frumuseții ridicat la rang de artă prin rafinament și prin valoarea emoțională atribuită acestora.

3

Simplitate, armonie și valori tradiționale

C

odul și mesajul transmis de croitoria Claudiu Ungureanu înseamnă simplitate, armonie și valori tradiționale. Cel mai frumos aspect al brandului  este dată de funcția psihologică și socială. Astfel, clienții atelierului de creatie Claudiu Ungureanu cumpără produsele pentru satisfacție emoțională, pentru prestigiu și mai ales pentru calitate.

Experiența holistică pe care o trăiesc cei care achiziționează produsele marca Claudiu Ungureanu este multi-senzorială; de la experiența trăită privind purtarea unor ținute la un eveniment tematic până la alegerea țesăturilor – calitatea și finețea acestora care ridică standardul de calitate și exclusivitatea materialelor folosite în a da viață unei creații vestimentare unicat.

Designul produselor noastre este unul personalizat pentru fiecare persoană ce interacționează cu brandul, ținând cont de mesajul pe care dorește să-l transmită clientul.

Produsele noastre au propria lor personalitate printr-o identitate conceptuală și senzorială axată pe tehnica minimalismului, o simplitate a luxului văzută prin calitatea cusăturii și a design-ului meticulos.

Rafinamentul brandului de lux este dat de acea emoție reflectată prin ”atingerea umană prin emoție” și prin calitatea premium a materialelor din care se execută creațiile noastre.

Atelierul de creație în care dăm viață ținutelor este un laborator de creație în care muzica, ambientul și studiul pentru realizarea unei ținute sunt câteva ingrediente din ansamblul întreg pe care-l folosim pentru manufacturarea produselor ce portă semnătura noastră.

    

4

Interconectarea oamenilor și creșterea sentimentului bucuriei

M  

  arca de lux Claudiu Ungureanu are două proprietăți definitorii  și anume: capacitatea de interconecta oamenii și stilul minimalist

Astfel, ținutele noastre sunt purtate în contexte sociale la care sunt invitate multe persoane sau în contexte tematice în care oamenii se bucură de momentele petrecute în cadrul unei petreceri sau în cadrul unor discuții de business. Cea de a doua proprietate a brandului nostru de lux este dată prin spiritul brandului regăsindu-se într-un stil minimalist, curat și simplist.

Cultura luxului este definită de valorile în care credem: atitudine, conservatorism, caracter, simplitate, frumusețe naturală și bun gust.

 Un alt aspect foarte important inclus în creațiile noastre este dată de percepția imaginii de sine a clientului prin purtarea unei ținute care îmbracă personalitatea purtătorului  iar percepția luxului este văzută în mod simbolic, dezvoltând purtătorului latura estetică și conceptul de frumos.

Totodată, unii clienți preferă brandul Claudiu Ungureanu pentru satisfacerea simțurilor și pentru valoarea estetică a brandului, reflectându-se entuziasmul prin împlinirea personală și recompensa unei emoții autentice.

Costumele by Claudiu Ungureanu sunt deseori achiziționate datorită calității țesăturii și perfecțiunii cusăturii, oferind produsului longevitate și prestanță.

Identitatea brandului Claudiu Ungureanu este asemănată cu cea a unui creator de stil și emoție! De aceea, luxul ținutelor mărcii se reflectă prin cuvântul IMPECABIL.